لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پورکاشیان: از ماست که برماست|المپیک کلاس رایگان و سطح بالا برای داوران بود

  • کد خبر: ۷۷۴۰۹
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
پورکاشیان: از ماست که برماست|المپیک کلاس رایگان و سطح بالا برای داوران بود
داوران با سابقه والیبال با رئیس فدراسیون جلسه برگزار کردند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حسین پورکاشیان داور بین المللی بازنشسته والیبال و از ناظران باسابقه در خصوص واکنش فدراسیون به اعتراض چند ماه پیش او و دوستانش، حق بین و صدری چه واکنشی داشته است، می‌گوید: با خود آقای داورزنی نشست خوبی داشتیم و گفتیم، هیچ انتظار نابجایی جز احترام به جایگاه پیشکسوتان از سوی فدراسیون نداریم و دلمان می‌خواهد اندازه‌ها و حرمت‌ها در خصوص واگذاری مسئولیت‌ها در ناظری رعایت شود. اما به مصداق معروف " از ماست که برماست! " دوستان و خودی‌ها با تعابیر مختلف اصل ماجرا را لوث کرده و ما را به ناحق حتی متهم به سهم خواهی بیشتر کرده اند!
او در ادامه می گوید: ما زحمات زیادی در والیبال کشیده ایم، اما دوستان بدانند شرایط همیشه مثل امروز به کامشان نخواهد بود.

پورکاشیان در خصوص داوری‌ها در بازی‌های المپیک گفت: این بازی‌ها کلاس خوب و رایگانی برای تمامی داوران بود و‌ ای کاش کمیته داوران برای تمامی داوران والیبال برنامه ریزی می‌کرد تا هر کدام با دیدن بازی‌ها، دیدگاه‌های خود را در مورد اجرای قوانین و نکته‌های ریز ارائه می‌دادند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->